آغاز ثبت نام برای اعزام حدود ۶۰ هزار عمره گزار در ماههای رجب و شعبان
فرایند نامنویسی دارندگان قبوض ودیعهگذاری عمره برای اعزام در ماههای رجب و شعبان، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است.
عزامهای عمره در بازه زمانی پیشبینیشده از ۲۷ آذر تا دهه سوم بهمن ۱۴۰۴ انجام خواهد شد و دارندگان فیشهای عمره با اولویتهای اعلام شده «به تناسب هر استان» میتوانند با مراجعه به سامانه حج من برای ثبتنام در کاروانهای موردنظر خود اقدام کنند.
سامانه حج من (http://my.haj.ir/)
فرایند نامنویسی دارندگان قبوض ودیعهگذاری عمره برای اعزام در ماههای رجب و شعبان، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است.
عزامهای عمره در بازه زمانی پیشبینیشده از ۲۷ آذر تا دهه سوم بهمن ۱۴۰۴ انجام خواهد شد و دارندگان فیشهای عمره با اولویتهای اعلام شده «به تناسب هر استان» میتوانند با مراجعه به سامانه حج من برای ثبتنام در کاروانهای موردنظر خود اقدام کنند.
سامانه حج من (http://my.haj.ir/)