آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان فولاد از طریق بانک ملی ایران

آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان فولاد از طریق بانک ملی ایران

جانشین مدیرعامل و مدیر حساب گروه فولاد، از آغاز مرحله جدید پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان صندوق فولاد از طریق بانک ملی ایران خبر داد و گفت: اولویت پرداخت این مرحله با بازنشستگانی بوده است که تاکنون هیچ‌گونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند.

به نقل از روابط‌عمومی امور بازنشستگی فولاد، داوود حمیدی جانشین مدیرعامل و مدیر حساب گروه فولاد اعلام کرد: در راستای حمایت از بازنشستگان معزز صندوق فولاد و با همکاری مؤثر و ارزشمند بانک ملی ایران و تلاش همکاران پرتلاش صندوق، تعداد ۱۲۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه ۵۰۰ میلیون ریالی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال (معادل ۶۰ میلیارد تومان) پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات به بازنشستگانی پرداخت شده است که حساب مستمری آنان نزد بانک ملی ایران قرار دارد. متقاضیان محترم می‌توانند برای دریافت و مشاهده وضعیت تسهیلات، از طریق سامانه بام شخصی بانک ملی خود اقدام نمایند.

سامانه بام (https://baam.bmi.ir/)