دریافت هرگونه کپی مدارک در دستگاه‌های اجرایی غیرقانونی است

دریافت هرگونه کپی مدارک در دستگاه‌های اجرایی غیرقانونی است

کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

دستگاه‌های اجرایی موظف به استفاده از سامانه‌های الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور هستند،مردم باید بدانند که دریافت هرگونه کپی مدارک در دستگاه‌های اجرایی غیرقانونی است و مردم می‌توانند مراتب را از طریق دستگاه‌های نظارتی پیگیری کنند.