بهمن موتور همچنان به تخلف آشکار خودش ادامه میده

بهمن موتور همچنان به تخلف آشکار خودش ادامه میده!

به اسم استعلام از کد ملی مشتری مبلغی رو سایت خود بهمن دریافت میکنه کسی هم نیست ورود کنه به این‌ موضوع شرکت های دیگر چنین مبلغی رو اصلا برای استعلام دریافت نمیکنه چون این استعلامات بانک اطلاعاتی داره و نیازی نیست برای هر ثبت نام استعلام جدید گرفته بشه.