چهاردهمین آزمون استخدامی فراگیر امسال برگزار می‌شود

چهاردهمین آزمون استخدامی فراگیر امسال برگزار می‌شود

رفیع‌زاده رئیس سازمان اداری استخدامی، خبر داد:

چهاردهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.رئیس سازمان اداری استخدامی توضیح داد که طبق روال هر سال، معمولا دو نوبت آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

به گفته رفیع‌زاده، برخی دستگاه‌ها هم‌اکنون نیازهای خود را ارسال کرده‌اند، بنابراین پیش‌بینی می‌شود روند برگزاری آزمون در نیمه دوم سال قطعی باشد.تا این لحظه ۱۳ دوره از این آزمون‌ها برگزار شده که هر کدام با استقبال گسترده داوطلبان مواجه بوده‌اند.