ایرانسل، پیشثبتنام فعالسازی eSIM را آغاز کرد
ایرانسل، معرف و نخستین پیشران فناوری eSIM در ایران، از آغاز فرآیند پیشثبتنام برای فعالسازی فناوری eSIM خبر داد. همزمان با ارائه نسل جدید دستگاههای هوشمند مبتنی بر فناوری eSIM در جهان، ایرانسل، پیشثبتنام فعالسازی eSIM را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این شرکت برای علاقهمندانی که تا پایان شهریور ۱۴۰۴، فرایند پیشثبتنام فعالسازی eSIM را تکمیل کنند، جوایز ویژهای از طریق قرعهکشی در نظر گرفته است.
ایرانسل، معرف و نخستین پیشران فناوری eSIM در ایران، از آغاز فرآیند پیشثبتنام برای فعالسازی فناوری eSIM خبر داد. همزمان با ارائه نسل جدید دستگاههای هوشمند مبتنی بر فناوری eSIM در جهان، ایرانسل، پیشثبتنام فعالسازی eSIM را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این شرکت برای علاقهمندانی که تا پایان شهریور ۱۴۰۴، فرایند پیشثبتنام فعالسازی eSIM را تکمیل کنند، جوایز ویژهای از طریق قرعهکشی در نظر گرفته است.