وحید یزدانیان: اینترنت لطف نیست، حق شهروندی است / استفاده از اینترنت ویژه را توهین به مردم میدانم
معاون توسعه شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات، به مناسبت با روز جهانی ارتباطات گفت که تامین اینترنت «وظیفه» حاکمیت و بخشی از «حقوق شهروندی» است و تاکید کرد استفاده شخصیاش از اینترنت ویژه را «توهین به شعور مردمی» میداند که به آن دسترسی ندارند.
معاون توسعه شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات، به مناسبت با روز جهانی ارتباطات گفت که تامین اینترنت «وظیفه» حاکمیت و بخشی از «حقوق شهروندی» است و تاکید کرد استفاده شخصیاش از اینترنت ویژه را «توهین به شعور مردمی» میداند که به آن دسترسی ندارند.