ادعای جنجالی؛ ثبتنام ماشین الکی است!
کرمی، رئیس اتحادیه خودرو در گفتگو با خبرفوری: ثبتنام ماشین از طریق سایت معمولا الکی و بیخودی است و هیچ اثری در بازار نداشته. حتی یک ثبتنام هم نشده، سایت را الکی باز میکنند و میگویند ثبتنام کنید و مردم را سرکار میگذارند.
مردم هم آنها را شناختند و میدانند به تعهداتشان را انجام نمیدهند. معمولا کسی هم ثبتنام نمیکند مگر پول اضافهای داشته باشد.
کرمی، رئیس اتحادیه خودرو در گفتگو با خبرفوری: ثبتنام ماشین از طریق سایت معمولا الکی و بیخودی است و هیچ اثری در بازار نداشته. حتی یک ثبتنام هم نشده، سایت را الکی باز میکنند و میگویند ثبتنام کنید و مردم را سرکار میگذارند.
مردم هم آنها را شناختند و میدانند به تعهداتشان را انجام نمیدهند. معمولا کسی هم ثبتنام نمیکند مگر پول اضافهای داشته باشد.