ارائه کارنامۀ دبستانی‌ها از هفتۀ سوم خرداد

ارائه کارنامۀ دبستانی‌ها از هفتۀ سوم خرداد

درحالی که سال‌های قبل کارنامۀ دانش‌آموزان ابتدایی در نیمۀ اول خرداد داده می‌شد و بعد از آن ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌گرفت، امسال با توجه افزایش یک هفته‌ای زمان آموزش، کارنامه هم به نیمه دوم خرداد موکول می‌شود.

به گفتۀ معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش، بعد از ارائۀ کارنامه و بررسی بازخوردهای احتمالی خانواده‌ها، نمرۀ نهایی تا پایان خردادماه ثبت می‌شود.