وزیر علوم: تبعیض در دسترسی به اینترنت از قطع اینترنت خطرناک‌تر است

وزیر علوم: تبعیض در دسترسی به اینترنت از قطع اینترنت خطرناک‌تر است

وزیر علوم با بیان اینکه دولت موافق قطع اینترنت نیست و شخص رئیس‌جمهور نیز قانع نشده که چرا این وضعیت باید ادامه پیدا کند، گفت: تبعیض در دسترسی به اینترنت از خودِ قطع اینترنت خطرناک‌تر است. ایجاد انواع اینترنت‌های طبقاتی و محدود، احساس نابرابری و نارضایتی اجتماعی را تشدید می‌کند.| سیتنا