امتحانات دانشآموزان ابتدایی توسط معلمان برگزار میشود
ارزشیابی پایان سال در دورۀ ابتدایی به شکل توصیفی خواهد بود؛ یعنی معلم در طول سال تحصیلی بر اساس معیارهای مختلف از جمله امتحان، به دانشآموز، سطحی از یادگیری را اختصاص میدهد.
بر اساس اعلام وزارت آموزشوپرورش، تکمیل فرمهای ارزشیابی توسط معلمان از ۹ خرداد آغاز میشود.
ارزشیابی پایان سال در دورۀ ابتدایی به شکل توصیفی خواهد بود؛ یعنی معلم در طول سال تحصیلی بر اساس معیارهای مختلف از جمله امتحان، به دانشآموز، سطحی از یادگیری را اختصاص میدهد.
بر اساس اعلام وزارت آموزشوپرورش، تکمیل فرمهای ارزشیابی توسط معلمان از ۹ خرداد آغاز میشود.