از کارتی استفاده کنید که موجودی نداره

از کارتی استفاده کنید که موجودی نداره!/ نکته‌ی مهمِ خرید کالابرگی

شاید شما هم به این مسئله برخورد کرده باشید که متاسفانه بعضی فروشگاه‌ها، موقع حساب کردن فاکتور کالابرگی، از حساب کالابرگ‌تون کسر نمیکنن و خرید نقدی میزنن!

یعنی عملا از اعتبار نقدی کارت‌تون برداشت می‌کنن و نه کالابرگ، اولا که حتما تاکید کنید که گزینه‌ی کالابرگ رو انتخاب کنن ( اگر کالای غیرکالابرگی توی خریدتون هست، بگید اونها رو جدا نقدی حساب کنن)

اما روش بهتر اینه از کارتی استفاده کنید که موجودی نداره ( البته حداقل ده هزارتومان باید پول توش باشه ) اینجوری حتی اگه بخوان خرید کالابرگی‌تون رو نقدی بزنن، اخطار عدم موجودی میده و مجبورن از اعتبار کالابرگ برداشت کنند