اینترنت آزاد حق همه است

اینترنت آزاد حق همه است

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: اینترنت آزاد حق همه است و با هر نامی نباید فروخته شود.

از آنجاکه کار رسانه برای روشنگری و اطلاع‌رسانی به مردم است و در خلاء و بدون حضور مردم در فضای عمومی، اطلاع‌رسانی نیز بی‌معنا خواهد بود، بار دیگر بر حق عموم مردم برای داشتن اینترنت باکیفیت، آزاد و فراگیر تاکید می‌کند.