وزیر ارتباطات: برای بازگشت اینترنت، شبانه‌روز تلاش می‌کنیم

وزیر ارتباطات: برای بازگشت اینترنت، شبانه‌روز تلاش می‌کنیم

هاشمی، وزیر ارتباطات: کم‌ترین میزان تاب‌آوری مردم، آب و برق و گاز نیست؛ با فاصله زیاد، اینترنت است. برخی می‌گویند ما در کشور نیاز به اینترنت نداریم! آدم این را نمی‌داند کجای دلش بگذارد. شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که اینترنت برگردد و با کیفیت و عادلانه در اختیار «آحاد مردم» قرار بگیرد./سیتنا