قطع GMAIL ما را با دنیای ارتباطات بیگانه کرده است
اعتماد نوشت: این روزها، در این دنیای پُر از هیاهو که اینترنت بیش از ۱۰۰۰ ساعت است که به روی ایرانیان قطع شده، درخت جیمیل بسیاری از شهروندان دیگر قادر به جذب باران ایمیلها نیست. و ما همچون کشاورزانی که زمین خود را فراموش کردهاند، در این بیابان دیجیتال با دستهای پر از آرزو، در جستوجوی ارتباطات جدید میگردیم، اما دریغ از قطرهای که از آسمان بیخبر به زمین برسد.
اکنون، در میان این انتظارهای بیانتها، این درخت سنگین و فراموششده، بار دیگر راهی به سوی اتصال نمیبیند. دنیای دیجیتال به همان اندازه که به سرعت پیش میرود، نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد.
این فقدان ارتباط به مشکلاتی بزرگتر تبدیل خواهد شد. دنیای دیجیتال که گاه به یک فضای تعاملی تبدیل میشود، اکنون به یک دیوار بیصدای ارتباطات بدل شده است. جیمیل که باید مأمنی برای پیامهای ما باشد، تبدیل به سکوتی سهمگین میشود.
اعتماد نوشت: این روزها، در این دنیای پُر از هیاهو که اینترنت بیش از ۱۰۰۰ ساعت است که به روی ایرانیان قطع شده، درخت جیمیل بسیاری از شهروندان دیگر قادر به جذب باران ایمیلها نیست. و ما همچون کشاورزانی که زمین خود را فراموش کردهاند، در این بیابان دیجیتال با دستهای پر از آرزو، در جستوجوی ارتباطات جدید میگردیم، اما دریغ از قطرهای که از آسمان بیخبر به زمین برسد.
اکنون، در میان این انتظارهای بیانتها، این درخت سنگین و فراموششده، بار دیگر راهی به سوی اتصال نمیبیند. دنیای دیجیتال به همان اندازه که به سرعت پیش میرود، نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد.
این فقدان ارتباط به مشکلاتی بزرگتر تبدیل خواهد شد. دنیای دیجیتال که گاه به یک فضای تعاملی تبدیل میشود، اکنون به یک دیوار بیصدای ارتباطات بدل شده است. جیمیل که باید مأمنی برای پیامهای ما باشد، تبدیل به سکوتی سهمگین میشود.