تأکید وزیر ارتباطات بر نفی امتیاز ویژه در اینترنت؛ حرکت بهسوی دسترسی برابر برای همه
وزیر ارتباطات در اظهارات اخیرش در حضور رئیس جمهور با رد اینترنت طبقاتی اعلام کرد که هیچ گروهی نباید از دسترسی ویژه برخوردار باشد؛ موضعی که نشاندهنده چرخش به سمت عدالت در دسترسی و برابر دیدن همه اقشار در بهرهمندی از اینترنت است.
این اظهارات را میتوان نشانهای از تقویت گفتمان «عدالت دیجیتال» دانست؛ گفتمانی که بر اساس آن، هیچ کاربری نباید به دلیل جایگاه یا وابستگی خود از دسترسی متفاوت یا ویژه برخوردار شود و اینترنت باید بهعنوان حقی برابر برای همه شهروندان به رسمیت شناخته شود.
وزیر ارتباطات در اظهارات اخیرش در حضور رئیس جمهور با رد اینترنت طبقاتی اعلام کرد که هیچ گروهی نباید از دسترسی ویژه برخوردار باشد؛ موضعی که نشاندهنده چرخش به سمت عدالت در دسترسی و برابر دیدن همه اقشار در بهرهمندی از اینترنت است.
این اظهارات را میتوان نشانهای از تقویت گفتمان «عدالت دیجیتال» دانست؛ گفتمانی که بر اساس آن، هیچ کاربری نباید به دلیل جایگاه یا وابستگی خود از دسترسی متفاوت یا ویژه برخوردار شود و اینترنت باید بهعنوان حقی برابر برای همه شهروندان به رسمیت شناخته شود.