خبر استخدام ۱۸ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت
معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت نیروی انسانی پرستاری نیز گفت: سه محور افزایش ظرفیتهای آموزشی، جذب نیرو و نگهداشت کارکنان در دستور کار قرار دارد.
سالانه حدود ۱۸ هزار نفر در رشتههای پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و فوریتهای پزشکی آموزش میبینند، اما متوسط جذب سالانه چهار تا پنج هزار نفر است که نشاندهنده ضرورت بهبود شرایط کاری و افزایش مشوقهای شغلی است.
برای سال آینده جذب ۱۸ هزار نیروی جدید در حوزه سلامت پیشبینی شده که حدود نیمی از آن به پرستاران اختصاص خواهد داشت.
معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت نیروی انسانی پرستاری نیز گفت: سه محور افزایش ظرفیتهای آموزشی، جذب نیرو و نگهداشت کارکنان در دستور کار قرار دارد.
سالانه حدود ۱۸ هزار نفر در رشتههای پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و فوریتهای پزشکی آموزش میبینند، اما متوسط جذب سالانه چهار تا پنج هزار نفر است که نشاندهنده ضرورت بهبود شرایط کاری و افزایش مشوقهای شغلی است.
برای سال آینده جذب ۱۸ هزار نیروی جدید در حوزه سلامت پیشبینی شده که حدود نیمی از آن به پرستاران اختصاص خواهد داشت.