آلمان هم فضای مجازی برای افراد زیر ۱۴ سال را ممنوع میکند
حزب سوسیالدموکرات آلمان پیشنهاد داده استفاده از شبکههای اجتماعی برای کودکان زیر ۱۴ سال ممنوع شود و احراز سن از طریق اپلیکیشن «EUDI-Wallet» اجباری باشد.
همچنین برای کاربران زیر ۱۶ سال، «نسخه نوجوانان» پلتفرمها باید فعال شود؛ نسخهای بدون قابلیتهایی مانند اسکرول بیپایان، پخش خودکار و سیستمهای تشویقی اعتیادآور. در این نسخه، فیدهای الگوریتمی و شخصیسازی محتوا نیز حذف خواهد شد.
حزب سوسیالدموکرات آلمان پیشنهاد داده استفاده از شبکههای اجتماعی برای کودکان زیر ۱۴ سال ممنوع شود و احراز سن از طریق اپلیکیشن «EUDI-Wallet» اجباری باشد.
همچنین برای کاربران زیر ۱۶ سال، «نسخه نوجوانان» پلتفرمها باید فعال شود؛ نسخهای بدون قابلیتهایی مانند اسکرول بیپایان، پخش خودکار و سیستمهای تشویقی اعتیادآور. در این نسخه، فیدهای الگوریتمی و شخصیسازی محتوا نیز حذف خواهد شد.