مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تمدید شد

روابط عمومی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری: این فراخوان از یکشنبه ۵ بهمن آغاز شده و پیش‌تر قرار بود تا ۱۹ بهمن ادامه یابد، اما اکنون این مهلت به تاریخ ۲۴ بهمن تمدید شده است.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و مشاهده اعلام نیاز رشته‌ گرایش خود به سامانه مهر رضوی مراجعه کنند.

مهلت فوق به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

لینک ثبت نام : https://applicant.markazjazb.ir/