اگر به دهک‌بندیتان اعتراض دارید، در «سامانه حمایت» ثبت اعتراض کنید

اگر به دهک‌بندیتان اعتراض دارید، در «سامانه حمایت» ثبت اعتراض کنید

سخنگوی دولت وفاق: هرسه ماه یکبار دهک‌ها بازبینی می‌شود اما در عین حال سامانه فعالی وجود دارد به نام حمایت که شهروندانی که نسبت به دهک‌بندی‌شان اعتراض دارند، در این سامانه ثبت اعتراض کنند‌ تا بررسی شود.

جهت ثبت اعتراض بصورت تخصصی به کافی نت مراجعه کنید