به اطلاع بازنشستگان و مستمریبگیران محترم تأمین اجتماعی میرسد:
افرادی که پیامک ثبتنام وام را دریافت کردهاند، لازم است حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در حساب خود موجودی داشته باشند. بر اساس اعلام انجامشده، وام مربوطه حدوداً تا یک ماه آینده به حساب مشمولان واریز خواهد شد. لطفاً جهت جلوگیری از بروز مشکل، نسبت به تأمین موجودی اعلامشده در اسرع وقت اقدام فرمایید.
کانون بازنشستگان اراک
افرادی که پیامک ثبتنام وام را دریافت کردهاند، لازم است حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در حساب خود موجودی داشته باشند. بر اساس اعلام انجامشده، وام مربوطه حدوداً تا یک ماه آینده به حساب مشمولان واریز خواهد شد. لطفاً جهت جلوگیری از بروز مشکل، نسبت به تأمین موجودی اعلامشده در اسرع وقت اقدام فرمایید.
کانون بازنشستگان اراک