سلب مالکیت سامانه کاتب از کانون سردفتران کلید خورد

سلب مالکیت سامانه کاتب از کانون سردفتران کلید خورد

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

سلب مالکیت سامانه «کاتب» از کانون سردفتران کلید خورد. تعارض منافع و انحصار در این سامانه، مانع اجرای صحیح قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول بود.

با اقدام نظارتی کمیسیون اصل نود، مسیر شفاف، رقابتی و قانونمند ثبت معاملات به نفع حقوق عمومی در حال اصلاح است.