آغاز نوبتدهی اینترنتی بیمارستانهای دولتی از اول دیماه
معاون درمان وزارت بهداشت:
سامانه متمرکز نوبتدهی اینترنتی بیمارستانها و کلینیکهای دولتی از اول دیماه راهاندازی میشود. مردم میتوانند برای دریافت نوبت خدمات سرپایی در سراسر کشور به سامانه مذکور مراجعه کنند. هدف این طرح، تسهیل دسترسی عادلانه به خدمات درمانی است./ایسنا
مشاهده سامانه : http://nobat.behdasht.gov.ir/
معاون درمان وزارت بهداشت:
سامانه متمرکز نوبتدهی اینترنتی بیمارستانها و کلینیکهای دولتی از اول دیماه راهاندازی میشود. مردم میتوانند برای دریافت نوبت خدمات سرپایی در سراسر کشور به سامانه مذکور مراجعه کنند. هدف این طرح، تسهیل دسترسی عادلانه به خدمات درمانی است./ایسنا
مشاهده سامانه : http://nobat.behdasht.gov.ir/