ثبت تمام املاک فاقد سند الزامی شد

ثبت تمام املاک فاقد سند الزامی شد

سامانه ی ساماندهی اسناد غیررسمی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و مالکان املاک فاقد سند باید ظرف دو سال ادعاهای خود را ثبت کنند.

پیامدهای عدم ثبت ادعا در سامانه

هیچ ادعایی در سامانه پذیرفته نمی‌شود

ادعاها علیه اراضی دولتی و عمومی یا اشخاص ثالث دارای سند رسمی، قابل استناد و رسیدگی نخواهد بود

به بیان دیگر، پس از انقضای مهلت‌ها، امکان طرح ادعای مالکیت عملاً از بین می‌رود.