سخنگوی دولت: افرادی که دارای بیش از یک خودرو هستند باید در سامانه شرکت پالایش و پخش خوداظهاری کنند

سخنگوی دولت: افرادی که دارای بیش از یک خودرو هستند باید در سامانه شرکت پالایش و پخش خوداظهاری کنند

مهاجرانی: افرادی که دارای بیش از یک خودرو هستند باید در سامانه شرکت پالایش و پخش خود اظهاری کنند و انتخاب کنند برای کدام یک از خودروهای خود کارت سوخت می‌خواهند.

موتورسیکلت‌هایی که دارای کارت سوخت نیستند می‌توانند مسیر دریافت کارت سوخت را دنبال کنند. برای موتورسیکلت‌های فرسوده تسهیلات نوسازی در نظر گرفته شده است.

جهت خوداظهاری هرچه سریعتر به کافی نت مراجعه فرمائید.