مهلت شرکت در آزمون غربالگری طرح «نماد» تمدید شد
امکان شرکت در آزمون غربالگری پایه روانشناختی برای تمامی دانشآموزان دوره اول و دوم متوسطه که پیشتر از ۱۱ آبان لغایت ۱۱ آذر ۱۴۰۴ از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک (my.medu.ir) و انتخاب گزینه «تکمیل غربالگری (نماد)» فراهم شده بود ، اکنون برای یک هفته دیگر و تا تاریخ ۱۸ آذر تمدید شده است.
تمامی دانشآموزان مقاطع میتوانند از طریق سامانه مای مدیو (my.medu.ir) با ورود به بخش «خدمات پرورشی» و سپس «نماد»، در این آزمون شرکت کنند.
امکان شرکت در آزمون غربالگری پایه روانشناختی برای تمامی دانشآموزان دوره اول و دوم متوسطه که پیشتر از ۱۱ آبان لغایت ۱۱ آذر ۱۴۰۴ از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک (my.medu.ir) و انتخاب گزینه «تکمیل غربالگری (نماد)» فراهم شده بود ، اکنون برای یک هفته دیگر و تا تاریخ ۱۸ آذر تمدید شده است.
تمامی دانشآموزان مقاطع میتوانند از طریق سامانه مای مدیو (my.medu.ir) با ورود به بخش «خدمات پرورشی» و سپس «نماد»، در این آزمون شرکت کنند.