درخواست وزیر نیرو از مردم: در خانههایتان برق ذخیره کنید تا اگر کسری به وجود آمد بتوانید از این ذخیرهسازها استفاده کنید
علیآبادی، وزیر نیرو: مردم در جهت ذخیرهسازی انرژی در منزل خودشان اقدام کنند، ما بهزودی شرایطی را فراهم خواهیم کرد که با مساعدت بانکها و کمکهایی که صورت خواهد گرفت، مردم بتوانند در منزل خود ذخیرهسازهایی داشته باشند./تسنیم
علیآبادی، وزیر نیرو: مردم در جهت ذخیرهسازی انرژی در منزل خودشان اقدام کنند، ما بهزودی شرایطی را فراهم خواهیم کرد که با مساعدت بانکها و کمکهایی که صورت خواهد گرفت، مردم بتوانند در منزل خود ذخیرهسازهایی داشته باشند./تسنیم