استخدام دولتی فقط با مدرک دیپلم!
فرصت استخدام خانمها و آقایان از سراسر کشور در آموزش و پرورش، تنها با دارا بودن «مدرک دیپلم» تا آخر وقت امروز ۹ آذرماه میباشد.
شرایط سنی: حداکثر سن ۳۵ سال
تبصرههایی برای افزایش شرط سنی در دفترچه ذکر شده است.
با مدارک بالاتر از دیپلم میتوانیم ثبتنام کنیم؟
بله، تمامی فارغ التحصیلان با هر مقطع تحصیلی بالاتر از دیپلم، به شرطی که شرایط اعلام شده برای مقطع تحصیلی دیپلم را دارا باشند، امکان ثبت نام را خواهند داشت.
فرصت استخدام خانمها و آقایان از سراسر کشور در آموزش و پرورش، تنها با دارا بودن «مدرک دیپلم» تا آخر وقت امروز ۹ آذرماه میباشد.
شرایط سنی: حداکثر سن ۳۵ سال
تبصرههایی برای افزایش شرط سنی در دفترچه ذکر شده است.
با مدارک بالاتر از دیپلم میتوانیم ثبتنام کنیم؟
بله، تمامی فارغ التحصیلان با هر مقطع تحصیلی بالاتر از دیپلم، به شرطی که شرایط اعلام شده برای مقطع تحصیلی دیپلم را دارا باشند، امکان ثبت نام را خواهند داشت.