صدور مجوز برای برگزاری دومین آزمون استخدامی ویژه معلولان

صدور مجوز برای برگزاری دومین آزمون استخدامی ویژه معلولان

سیدجواد حسینی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، نیز اخیرا، برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان را گامی مهم دانسته و اعلام کرده است که در این آزمون ۵ هزار نفر شرکت کردند، ۳ هزار نفر جذب شده‌اند و ۲ هزار نفر دیگر در حال طی مراحل استخدام هستند.

او همچنین از صدور مجوز برای برگزاری دومین آزمون استخدامی ویژه معلولان خبر داده است؛ آزمونی که اگر قرار است مرهمی بر زخم‌های گذشته باشد، باید نه فقط در اجرا که در نگرش‌ها نیز بازنگری شود؛ چرا که آزمون بدون اصلاح نگاه، فقط تکرار همان مسیر به بن بست خورده‌ای است که سال هاست معلولان را از حق مسلمشان دور نگه داشته است.