تامین اجتماعی دوباره راننده‌های اسنپ‌ و تپسی را تهدید کرد: حق بیمه ندهید نمی‌گذاریم کار کنید

تامین اجتماعی دوباره راننده‌های اسنپ‌ و تپسی را تهدید کرد: حق بیمه ندهید نمی‌گذاریم کار کنید

معاون حقوقی تامین اجتماعی: بازنشسته سوار تاکسی شده، این ممکن است هزینه درمان را بالا ببرد. اگر خانه نشسته بود هزینه آن برای ما کمتر بود.

تامین اجتماعی دارد یک حقوق بازنشستگی هم می‌دهد. هزینه درمان یک شغل پرریسک هم که باید بپردازد.

اگر این قانون تصویب شود، پلتفرم‌ها حق نخواهند داشت راننده‌ای را که سهم ۱۳.۵ درصدی بیمه‌اش را پرداخت نکرده، به‌ کار بگیرند.

رانندگی یک شغل پرریسک است. اگر فرد کارمند باشد هزینه درمانی ندارد اما وقتی پشت فرمان است هزینه‌های بیشتری برای درمانش دارد.

راننده وقتی رانندگی نکند باید با نرخ ۲۷ درصد بیمه شود اما ما به او کمک می‌کنیم و با نرخ ۱۳.۵ درصد از او بیمه می‌گیریم.