آزمون استخدامی جدید نیمه دوم سال برگزار می‌شود

آزمون استخدامی جدید نیمه دوم سال برگزار می‌شود

علاالدین رفیع‌زاده رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در نیمه دوم سال جاری، آزمون استخدامی جدید با هدف تقویت نیروهای انسانی در شهرستان‌ها و واحدهای عملیاتی برگزار خواهد.

سازمان سالی دو نوبت آزمون استخدامی برگزار می‌کند؛ یک نوبت آن در نیمه نخست سال انجام شد و در حال بررسی درخواست مجوز از سوی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری آزمون دوم هستیم.

زمان دقیق برگزاری آزمون دوم هنوز مشخص نیست و پس از بررسی تعداد مجوزها و دستگاه‌های متقاضی، اطلاع‌رسانی عمومی انجام خواهد شد.