بخشنامه اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید مهر ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد

بخشنامه اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید مهر ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس بخشنامه جدید، تمامی دانشجویان ورودی مهرماه ۱۴۰۴ موظف‌اند، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم پایش سلامت در سامانه دانشجویار اقدام نمایند.

فرم پایش سلامت شامل پرسش‌هایی در زمینه وضعیت جسمی، روانی و عاطفی دانشجویان است و تکمیل آن به‌ منظور بررسی و ارتقای سطح سلامت دانشجویان انجام می‌شود.

دسترسی مجدد دانشجویان ورودی جدید به سامانه آموزشیار، پس از تکمیل فرم پایش سلامت امکان‌پذیر خواهد بود.

مهلت تکمیل فرم: از تاریخ ۱۷ آبان تا ۱ آذرماه ۱۴۰۴