پروژه فیبرنوری به طور رسمی افتتاح شد

پروژه فیبرنوری به طور رسمی افتتاح شد

پروژه ملی فیبر نوری روز یکشنبه در حاشیه کنفرانس ملی مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلااعات به بهره برداری رسید.

در این آیین که با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است، اینترنت فیبرنوری در دو مدرسه «مشکات» و «پیشگامان» در بستر فیبرنوری به بهره برداری رسید.