برنامه «شاد» تقویت می شود

برنامه «شاد» تقویت می شود

افشین معاون علمی رئیس جمهور در حاشیه هیات دولت:

ما و وزارت ارتباطات در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای پلتفرم «شاد» هستیم تا مردم و دانش‌آموزان بتوانند دسترسی بهتر و راحت‌تری به خدمات آموزشی داشته باشند.